STEAMPUNK PO POLSKU
 PO POLSKU 
 
  RSS  START  INFO  LITER.  FILM  KOMIKS  M-MEDIA  GRY  INNE  TXT  ZAPOWIEDZI   <<  STRONA 5  >> 

 
Cold City

Malcolm Craig. RPG - podręcznik podstawowy. Tytuł orygin.: "Cold City". Przekład: Marcin Słapa. Wyd.: Portal 2010

Berlin, 1950: II wojna światowa skończyła się kilka lat temu... lecz zmagania wciąż trwają...

Podczas gdy zimna wojna toczy się na oczach mediów, Podziemne Zmagania toczą się w zrujnowanych bunkrach, ciemnych tunelach, zdemolowanych przez bombardowania blokowiskach. W podzielonym Berlinie Agenci polują na potwory pozostałe po nazistowskich eksperymentach. Bluźniercze istoty, szalone maszyny i technologie, wskrzeszone ciała żołnierzy i wiele innych kryje się w ciemnościach powojennego Berlina.

Nazistowskie pozostałości to jednak nie wszystko z czym muszą zmierzyć się Agenci. Ich wrogiem są także podejrzliwość, brak zaufania, polityczne ambicje. Okupanci: Wielka Brytania, Francja, USA oraz Związek Radziecki delegują do służb Agencji swoich ludzi. Czy możesz ufać Agentowi z innego kraju, z którym ruszasz na misję...? [tekst z okładki]

Więcej na stronie polskiej oraz na stronie oficjalnej.

 
Awanturnicy: Świątynia boga Chaca

Guillaume Blossier, Frédéric Henry. Gra planszowa. Tytuł orygin.: "The Adventurers: The Temple of Chac". Przekład: Tomasz Z. Majkowski, Marcin Tomczyk. Wyd.: Axel 2010

W sercu gwatemalskiej dżungli znajduje się starożytna świątynia Chaca, boga Majów. Pelłno w niej bezcennych skarbów - drogi strzegą jednak śmiertelne pułapki, a wnętrze budowli roi się od niebezpieczeństw. Mimo to, do świątyni wkrótce zapuści się grupa rywalizujących Awanturników.

Każdy z grających wciela sieę w rolę awanturnika, którego w grze symbolizuje figurka postaci i przypisana jej karta. Jego zadaniem jest wynieść ze świątyni jak najwięcej bezcennych archeologicznych skarbów, nawet, jeżeli w tym celu musi zmierzyć się ze śmiertelnymi pułapkami, których pełno w zagubionej wśród dżungli świątyni.. [tekst z okładki]

Więcej informacji na stronie oficjanej. Polska instrukcja dostępna na stronie wydawcy.

 
Wolsung: Karty do gry

Rys.: Marcin Gręźlikowski. Gra karciana. Wyd.: Kuźnia Gier 2009

Talia kart dla niezwykłych dam i gentlemenów.

Uniwersalna talia kart do gry zilustrowana doskonałymi grafikami do wydawanego niebawem steampunkowego systemu RPG "Wolsung: Magia Wieku Pary". Jest to talia składająca się z 55 kart, nadaje się do wszelkich gier towarzyskich: poker, brydż, remik, tysiąc, pasjans itd., którą z łatwością można polecić wszystkim miłośnikom gier karcianych i fabularnych. Karty będą również przydatne podczas sesji RPG w Wolsunga. [tekst wydawcy]

Kolejny, po grze planszowej, produkt promujący grę fabularną "Wolsung". Więcej informacji na stronie oficjanej.

 
Wolsung: Magia Wieku Pary

Artur Ganszyniec, Maciej Sabat. RPG - podręcznik podstawowy. Wyd.: Kuźnia Gier 2009

"Wolsung: Magia Wieku Pary" to pełna akcji gra fabularna o przygodoch Niezwykłych Dam i Dżentelmenów.

Oto niesamowity XIX wiek, czasy Magicznej Rewolucji Przemysłowej. Po ulicach mkną parowe samochody, a nieboskłon przecinają szlaki majestatycznych sterowców. Magia, ramię w ramię z techniką, stworzyła parowe golemy, kabalistyczne maszyny liczące i potężne, żelazne smoki. W niezbadanych dżunglach na odkrywców czekają tajemnicze świątynie i dzikie plemiona tubylców. W kanałach pod miastami wciąż czają się nieumarli - przerazająca pamiątka po Wielkiej Wojnie. Szaleni naukowcy i zepsuci geniusze zbrodni snują sieci złowrogich intryg.

Grając w "Wolsunga" wcielicie się w postaci znane z pierwszych stron gazet: genialnych detektywów, tajemnicze agentki wywiadu, włamywaczy-dżentelmenów, gwiazdy kina i estrady, magicznych inżynierów oraz dzielnych odkrywców. Czekają was strzelaniny i pościgi, tajemnicze zbrodnie, intrygi, romanse, niesamowite wynalazki i wiele, wiele więcej. [tekst z okładki]

Praca nad grą pochłonęła aż sześć lat (patrz: Steampunk Express). Więcej informacji na stronie oficjalnej.

 
Wolsung: Operacja Wotan

Paweł Jasiński. RPG - podręcznik dodatkowy. Wyd.: Kuźnia Gier 2009

Dla niektórych Wielka Wojna jeszcze się nie skończyła... Oto opowieść, której meandry prowadzą od młodej jeszcze metropolii Nowego Lyonesse przez bezkresne połacie Oceanu Tetydzkiego ku skąpanemu w wielkomiejskich światłach Heimburgowi i dalej, w mroźne przestrzenie Lodowych Pustkowi.

Przed Wami sześć scenariuszy pełnych tajnych organizacji, wspaniałych transoceaników, olbrzymich parowych golemów, wojskowych sterowców, uroczych starszych dam, seansów spirytystycznych, szalonych pościgów, rozmów przy herbacie oraz hord zombie w czarnych mundurach. Na waszych bohaterów czekają geniusze zbrodni, femme fatale, dwulicowi arystokraci, złowrodzy nekromanci, tajemnicza wunderwaffe oraz spiski sięgające w mroczną przeszłość.

Drogie Damy i Dżentelmeni, do dzieła! Świat nie uratuje się sam! [tekst z okładki]

Pierwszy dodatek do gry "Wolsung: Magia Wieku Pary". Więcej informacji na stronie oficjalnej.

 
Wolsung: Lyonesse - Miasto, Mgła, Maszyna

Artur Ganszyniec, Maciej Sabat. RPG - podręcznik dodatkowy. Wyd.: Kuźnia Gier 2010

Witajcie w Perle Miast! Oto jedyny w swoim rodzaju przewodnik po Lyonesse. Dzięki niemu poznacie miasto od podszewki: od niebezpiecznych, spowitych mgłą zaułków Bridgebank, przez magiczne zabytki Uldnesse i kręte alejki Ogrodów Opackich po strzeliste wieżowce Tintagel District. Poznacie rzeczy ukryte za fasadą Lyonesse, tajemnice czające się w gęstych oparach mgły, w wąskich zaułkach i w przeszłości, która przeminęła jedynie pozornie.

Stolica Imperium Alfheimu to miasto uniwersytetów, muzeów, galerii, kombinatów włókienniczych, doków, hut i fabryk. To ośrodek przemysłu kinematograficznego, ostatni port imigrantów z całego globu, tygiel religii, kuchni i kultur. Miasto handlu, sztuki, zbrodni, bogactwa i ubóstwa. Miasto cudów. Miasto kontrastów. Miasto miast. Miasto spowite Mgłą. [tekst z okładki]

Drugi dodatek do gry "Wolsung: Magia Wieku Pary". Więcej informacji na stronie oficjalnej.

 
Wolsung: W pustyni i w puszczy

Artur Ganszyniec i inni. RPG - podręcznik dodatkowy. Wyd.: Kuźnia Gier 2010

XIX wiek to epoka wielkich odkryć geograficznych, ostatni moment, by dotrzeć tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden podróżnik. Świat się cywilizuje. Nic nie jest w stanie powstrzymać triumfalnego pochodu, na którego czele maszerują nieustraszeni odkrywcy. Ich śladami podążają inni, kierowani nie głodem wiedzy i przygód, lecz żądzą zysku. W żyznym gruncie egzotycznych lądów korzenie zapuszczają ponadnarodowe kompanie handlowe, zaś na niebie rozpościerają się skrzydła żelaznych smoków.

Czym jednak byłyby odległe krainy bez zaginionych w dżungli świątyń, ukrytych przed wiekami skarbów, grobowców dawno zmarłych cesarzy i ruin legendarnych miast? Skarbów i przeklętych artefaktów strzegą niezwykli antagoniści. W koloniach czekają na was głodne duchy pustyni, ludzie-piranie z Amacunu i tajemnicze, wymykające się naukowej klasyfikacji, bestie z Purgatorii. To ostatni moment, by na własne oczy zobaczyć kolonialne cuda i dziwy. Zapraszamy. [tekst z okładki]

Trzeci dodatek do gry "Wolsung: Magia Wieku Pary". Więcej o dalszych dziejach Stasia i Nel oraz mechanicznego Kinga przeczytacie na stronach "Piechura".

 
Wolsung: Przydatnik

Artur Ganszyniec, Michał Stachyra, Maciej Zasowski. RPG - dodatek. Wyd.: Kuźnia Gier 2010

Dwa niezwykle przydatne mini-dodatki w jednym, poręcznym opakowaniu:
  1. Pomoce dla graczy i mistrzów gry: karty archetypów, podsumowanie zasad testów i konfrontacji, oraz listy akcji i manewrów specjalnych.
  2. Błyskawiczny Generator Scenariuszy Nadzwyczajnych: ostatnia deska ratunku przed niespodziewaną sesją. [tekst z okładki]

Nietypowy dodatek do gry "Wolsung: Magia Wieku Pary", wydany w formie 22 kart do gry. Więcej informacji na stronie oficjalnej.

 DALEJ  >> 


 RETROSTACJA © Krzysztof Janicz 2002-2010 | START | MAPA | KOMIKSY | KONTAKT |  RSS